czwartek, 6 września 2012

Skucykowana tapeta + This Day Aria

Kolejny zminimalizowany post (za dużo nam z matmy nawalili, dzisiaj jest wywiadówka na którą MUSZĘ iść...).

 Po pierwsze, chodząc po YouTubie znalazłam FanDuby This Day Arii. Część z nich jest lepsza część gorsza, ale wszystkie trzymają poziom.

Oto dwie najlepsze:


Po drugie, myślę czy by z lekka nie od gapić od FGE pomysłu z tapetami. U mnie wyglądało by to tak, że pisalibyście z jakim kucykiem chcielibyście mieć tapety, a ja bym je wynajdowała i na następny, lub jeszcze następny (bardzo zacny zwrot) dzień mielibyście post z takimi tapetami. Jeśli się podoba piszcie w komentarzach (jeśli nie to też piszcie ;))


I na koniec moja obecna tapeta






3 komentarze:

  1. Chwała Solar Empire!

    Co do filmików - oglądałam oba już dawno temu ;3

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.