piątek, 7 grudnia 2012

*Tu powinien być tytuł, ale go nie ma*

I ty możesz być mały
Dzisiaj piątek, czyli jutro sobota.



Tak.
Na początek chciałam powiadomić, że zostałam redaktorką na dwóch blogach:
Our World Mlp
EB (Equestria Blog)

A teraz mój dzień szkolny.
1.2.- Pisaliśmy próbny sprawdzian szóstoklasisty. Dżisss... oni nas wymęczą. Kiedy skończyliśmy, niektórzy pojechali na zawody, a ja razem z innymi zostałam. Nie lubię zawodów.
3.Polski- Lekcja w wersji soft. Na przerwie rzucaliśmy się śnieżkami. W klasie. Śnieg był z importu (parapet). Kasia wpadła na pomysł, żeby wrzucić Bartkowi śnieg do śniadaniówki. Nie był zachwycony.
4.5.Informatyka- Było nas za mało, więc graliśmy.
6.Historia- Nasz "drużyna" wybrała sobie ten moment, żeby wejść i demonstracyjnie powiedzieć, że mamy najgorsze miejsce. Z Kasią rysowałyśmy "Klucze" (przy okazji wytłumaczę).

Na językowym wariowałyśmy. I idę na konkurs. Lepsza ocena z anglika się kłania.

Jak zwykle krótki post, od jak zwykle leniwej Madance.
Tapeta na dziś


4 komentarze:

  1. I znowu genialny tytuł xD My już kilka tygodni temu pisaliśmy próbny. Nienawidzę tego. Ja jedyna dostałam z j.polskiego 19/34 punktów w calej klasie, a był to najlepszy wynik, za co można było dostać -4 , a z matmy najlepsza ocena w klasie to 4 o.o

    OdpowiedzUsuń
  2. I znów PRO tytuł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech... te testy.
    Ja miałam na teście... a już nie pamiętam ile punktów ;p to było jakiś rok temu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tapetka ze mną xD

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.