środa, 26 czerwca 2013

Koniki

Przynajmniej zapłacili...
Ta genialne rozmowy na Skypie...
-Cześć
-hej
-Co u ciebie?
-k. A u cb?

Tag. OK to zbyt długie słowo, więc trzeba wymyślić skrót. A litery "O" i "K" leżą na klawiaturze tak daleko....
Yay
Oglądaliście EG? Jeśli tak, to co o nich sądzicie? Mi się podobało, bynajmniej nie licząc końca. Był zbyt sztuczny jak na mój gust. "Jestę zła, ale jak walnie we mnie światełko magii przyjaźni to jestę dobra".  Choć osobiście uwielbiam Sunset Shimmer. Obecnie jest jedną z moich ulubionych postaci. Choć Cadance forever
Wg. mnie SS jest ładniejsza jako człowiek. Choć jako kucyk też jest ładna ^^
Muszę iść na zajęcia. Nie chce mi się. 

Właśnie słucham o szkole, w której rodzice poprosili dyrekcję, żeby całą klasę I (4 sześciolatków) zostawili w tej samej klasie. I nie było klasy II. Genius
Alicorny zawsze spoko
Jak pisałam wcześniej muszę iść na zajęcia, a chcę napisać jakiegokolwiek posta. Więc...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.