sobota, 8 czerwca 2013

Bugi są złe, zniszczą cię!

Google prawdę ci powie
Herbata mi się skończyła. Smuteczek.
Będąc chora z powodu niejakiej wycieczki zabieram się za pisanie posta już od pewnego czasu. Ale moja myszka zbytnio lubi przycisk "usuń". Nie będę jej odbierała przyjemności. Nie będę, prawda?

Na wycieczce było słabe wi-fi. A szkoda by bym napisała posta z Kasią i być może z Kingą. A tak to nie wyszło...

genius
2
actuallymadance.blogspot.com
1
madance blog
1
muszki lecą jak kawał
1
my little pony cadence games
1
rzeczny wonsz
1
Wpisywane słowa kluczowe, po których wyszukano mojego bloga. Pozdro...

Póki pamiętam (a dokładniej właśnie sobie przypomniałam tego nie było) chciałam zaspamować (skutki pisania szybciej niż myślenia)  zareklamować bloga koleżanki...
Nie mam zamiaru sprawdzać nikogo innego...
Mam przesunięty egzamin z muzyki i mam podjarkę. Yay!
I ty możesz zostać papieżem!
I tym ambitnym obrazkiem kończę posta, ponieważ palce same ciągną mnie w stronę przycisku "usuń"...


3 komentarze:

  1. Zostanę papieżem 030 Nie wiem jak, ale zostanę x3

    OdpowiedzUsuń
  2. RZECZNY WONSZ XDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostra uwielbia Monster High.
    Chciała mi pooblejać krzesło naklejkami z tym .-.
    Udało mi się tego zapobiec pozwalając jej obkleić oparcie jakimi chce naklejkami, tylko nie MH ._.

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.