sobota, 10 listopada 2012

Nowy specjał Madance

Ktoś się wybiera?
Krótki opis dzisiejszego dnia:



Poszliśmy do kina z Anglikiem. Ja nie wiem czy on cokolwiek zrozumiał z tego filmu, ale mniejsza. Potem szukaliśmy dla mnie płaszcza (nie wiem po co). Był epicki. Patrzymy na cenę - pięć stów. Lolz. W końcu wzięliśmy z New Looka. Ale mam za duże rękawy i babcia ma coś z nimi zrobić. Jak go kupiliśmy to poszliśmy do Jeff'a (taka knajpka). Zacnie to wszystko wygląda. Wystylizowane na amerykańskie coś tam z lat 50. Zamówiłam hot doga (miało nie być duże), który okazał się: parówką, bułką do hot dogów, całym stosem frytek, ogórkami i sosem śmietankowym. Zamyśliłam się i zamiast ogórka wzięłam frytkę i zamoczyłam ją w sosie. Dobra była. Potem pojechaliśmy do babi, a teraz jesteśmy w domu. Pod wieczór jestem sama (brata nie liczę), a rodzice idą na Skyfall. Mnie nie zabierają bo nie oglądałam niektórych części  i ktoś się musi zająć bratem.
Ja chcem takie
Ja chcem też taką piżamę! A jest za mała. Lolz..

I sobie odgapię od RainbowKi. Jeśli chcecie być jakimś kucykiem na obrazkach to piszcie. Kucyki nie mogą się powtarzać. Ja być Cadance. Domyślam się paru osób, ale niech napiszą (na wszelki wypadek).

Tapeta na dziś
The Great nad Powerful Trixie!

8 komentarzy:

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.