sobota, 24 listopada 2012

Posty z ambitnym tytułem #1


Dżizas, jak ja to uwielbiam <3
Dzisiaj jak sama nazwa wskazuje post z ambitnym tytułem!

Mam zaciesz, bo rodzice kupili mi nowego "Felixa, Neta i Nikę". Na początku mieli argumenty, że kupie mi to na urodziny etc. Uznałam, że na urodziny powinno dostawać się niespodzianki (guzik prawda), więc mi kupili. Nie wiem czy zdają sobie sprawę, że reszta rodziny pozajmowała co lepsze pozycje z mojej listy. Ale wątpię  żeby mi ktoś konia kupił -_-'.

Dzisiaj był nudnawy dzień. Trzy razy (po pół godziny) byłam u dziadka w szpitalu.

Zaliczyłam pierwszą przeszkodę na Bremie (ok. 0,5m - mało, bo mało, ale jest).

Jestem leniwa i nie chcę mi się pisać.

Muszę się wsiąść za "Życie to czytanie", bo utknęłam w martwym punkcie.


 Ustawiłam ją sobie nawet na pulpit. I moja dwumiesięczna Twilight pożegnała się z życiem.

2 komentarze:

  1. Ja czytam e-booki lub wypożyczam z biblioteki, bo nie chcę marnować kasy na książki . I tak mamy strasznie dużo wydatków ;<
    Ja tam kocham 'Zwiadowców' <3

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.