środa, 21 listopada 2012

Parabole tańczą, tańczą, tańczą, tańczą!

Haters gonna hate
A teraz to, od czego wziął się ten tytuł:
Wersja oryginalna i remix









Teraz mój dzień szkolny:
1.Muzyka - Trololo
2.W-f - Mamy kolejną część sprawdzianu z ręcznej.
3. Matma - Pole czegoś tam
4.Angielski - Mieliśmy z jakimś babsztylem. Z Kasią próbowałyśmy zabierać sobie rzeczy. Zabrałam jej cienkopis. Narysowałam jej długopisem na ramieniu CM Cadance.
Przerwa - Zabrałam Kasi bluzę i schowałam do worka na w-f. Potem się z Kingą całą przerwę śmiały.
5.Polski - Kasia zaczęła oskarżać mnie i Kingę o zabranie bluzy. Kiedy nie patrzyła wyciągnęłam ją z worka i powiesiłam tam, gdzie ją zostawiła.
Przerwa - Kasia znalazła bluzę i zaczęła oskarżać siebie o amnezję. Dorysowałam jej CM Celestii i wzrok Derpy. Kinga narysowała konia.
6. Religia- Kasie nie chodzi, więc nie było się z kim użerać Skończyłam humanizację Rarci. Bartek zaczął śpiewać o parabolach.

Jestę leniem i nie chcem mi siem wiendzej pizać.


Mam manię na punkcie taj piosenki:


Kasia mi wysłała na wycieczce i teraz ciągle to śpiewam.

Tapeta na dziś
Jak to śpiewa Lolita: Au revoir!

6 komentarzy:

  1. Parabole są uzależniający xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę paraboli !! Śpiewali to umnie już w 4 klasie. To było straszne. Z każdej strony słyszysz ,, Parabole, tańczą, tańczą,tańczą,tańczą ... "

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie zrobili przeróbkę, bo taka moja koleżanka bujała się w takim Hubercie i wymyśliliśmy:
    "Hubeciki tańczą, tańczą, tańczą, tańczą. Huberciki tańczą, tańczą, tańczą, tańczą. Huberciki tańczą, tańczą, tańczą, tańczą. Dla Weroniki" xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiem kto to jest parabol! Wytłumaczcie mi proszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Babsztylem <3 nie przepadam za tymi pisoenkami xd

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.