sobota, 3 listopada 2012

Po najszybszych 40 minutach mojego życia

Trololo
Wiendz na początku moja ocena "A Canterlot Wedding" - "Ślub w Canterlocie" (tytuł już jest lepszy, nieprawdaż?)
Lud:
Kadenz - Cukrzycy dostałam. Choć, jakbym nie słyszała oryginału to nie było by tak źle
Shining Armor - Ten głos był idealny. Bez zastrzeżeń.
Kryśka - Epicka. Nawet lepsza niż w oryginale. Tak dobrze nie jest, ale niewiele brakło.
Lyra/Colgate/zapomniałam imienia - Dobrze. Tak po prostu: dobrze.
Piosenki:
BBBFF - Nie słyszałam początku, ale koniec był niezły
BBBFF reprise - Z lekka nie pasuje, ale jest git
This day aria - "Wiedźma podła, męża mi uwiodła". Padłam. Ogólnie ŹLE nie jest. Dobrze też...
This day aria reprise - Mogło być lepiej
Love is in bloom - Promocyjna lepsza. Dlaczego jej nie puścili, why, WHY?

Moja ocena: 8/10

Tyle napisuję bo nie mam czasu.

3 komentarze:

  1. Ja nie oglądałam , bo byłam w głupiej galerii ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. "Wiedźma podła, męża mi uwiodła". Jak to mówi Cytrusek: Jebłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. TDA reprise było chyba najlepsze...

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.