niedziela, 18 listopada 2012

Jak ja lubię krótkie posty

Bam Bum Tsss
Jak w temacie.

Dzisiaj nie mam o czym pisać. LOL.

Rarila wróciła. Yay! 

Dzisiaj byłam na wyścigam psich zaprzęgów, żeby polansować się nowym płaszczem bo mi rodzice kazali. Spotkałam:
-Z klasy: Ola, Wojtek
-Inne: Nikola, Klaudiusz, Moja wychowawczyni/dyrektorka/nauczycielka w-f * i jeszcze parę innych osób. Wiem, że imiona Wam nic nie mówią, ale mniejsza o to.

*niepotrzebne skreślić

Zostałam też wywleczona do fryzjera.

Chciało mi się zrobić tiramisu.

Dlaczego ja piszę coraz bardziej bezsensu?

Ia fariuje.

Tapeta na dziś
Dla Rarili. Wiem, że nie przeczyta tego, ale takie symboliczne cóś się przyda. 

3 komentarze:

  1. Ja to piszę posty bez sensu XD
    Zapisz się do mnie na zbiorowy bo zapisy do końca tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zostałam zaciągnięta do fryzjera ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Fryzjer to zUo.
    Krótkie posty są the best xD

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.