piątek, 30 listopada 2012

Post urodzinowy

Yay!
Początkowa wersja postu miała być na moim prezencie urodzinowym, ale jest jedno ale... Nie umiem obsługiwać tam polskich znaków.



Życzenia jako pierwsza złożyła mi Kinga, więc największe pozdrowienia i najlepsze Merci dla niej.
Chciałam Wam podziękować za wszystkie bannery, które dla mnie zrobiliście:
Od ijulkisy 


Od Sueno 

I od TiF, która napisała posta cztery minuty po północy (pozwól, że sobie ustawię go na nagłówka przez ten jeden dzień..) 
Dziękuje jeszcze Twinkie, która wszędzie pisała wszystkiego naj. 
I wszelkim innym osobom, które życzenia mi złożyły (Cytrusek, Patyra).

Osobiście cieszę się, że urodziny wypadają mi w piątek. Jest to mój ulubiony dzień (wolę go nawet od soboty), więc jestem happy. Dostałam też epicki prezent. Nigdy jakoś szczególnie nie marzyłam o telefonie, choć mój stary mógłby mieć inne gry niż Tetris czy Sudoku. A tu bum i... dostałam nowy zacny telefon. Samsung Galaxy mini 2. Chciałam napisać z niego posta, ale... Czytaliście wcześniej, prawda?

Jutro mam "klasowe" urodziny, na które zaprosiłam 3 osoby. Oczywiście będzie o tym odpowiedni post.

Zapomniałam o jednej wróżbie- laniu wosku. Podobno wyszedł mi mózg.

Już niedługo będzie post setny. Może będzie coś speszyl, a może nie.

Happy day and may the odds be ever in your favor!

9 komentarzy:

  1. happpyyy birrrthhhdayyyyyy! ja bym Ci zrobiła prezent, ale komp mi nie działa ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tesz, ale teraz pisze z fona ;_;
      Za chwilens napiże pozda urodzinofego

      Usuń
  2. Oh Madance, wszystkiego najlepszego!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najleeeepszego :>>>>>>>>>>

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. na mym blogu dla cb prezencik :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekhem, troche spóźniony prezent URODZINOWY!
    Na tej stronie:
    http://kiwi-sia.blogspot.com/2012/11/best-birthday-madance.html

    OdpowiedzUsuń
  7. HAPPY BIRTHDAY! CHOCIAŻ DZISIAJ JUŻ GRUDZIEŃ XD

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.