sobota, 1 grudnia 2012

Dupa Romana

Słit
Post po dżamprezie urodzinowej.

Kolejna rzecz, której nie umiem opisywać.

Na urodzinach były Kasia, Basia i Kinga. Najpierw zachwycałyśmy się moim telefonem i ściągałyśmy na niego różne aplikacje (papierosy i inne bardzo normalne). Później zjadłyśmy mój "tort" urodzinowy- domowe tiramisu. Puściłam na mym telefonie starą reklamę Always po czesku- czyli Czeszki śpiewają po polsku. Basia puściła ukryty polski.

Na samym końcu jest tytuł tego posta- dupa Romana. Wywołało w nas to największy śmiech. Puszczałyśmy to po kilka razy. Potem ja puściłam MMP-WtM. Tam powtarzałyśmy wierszyk, który już się w jakimś poście pojawił. Zjadłyśmy pizzę (brokuły, kukurydza, pieczarki), a przy okazji grałyśmy w "Prawda, sekret czy wyzwanie". Następnie wygłupiałyśmy się i nagrywałyśmy telefonami filmiki, które potem oglądałyśmy. Tak minęły trzy godziny. Pojechałyśmy na kręgle. Kasia i Kinga udawały, że biorą ze sobą ślub. Wróciłyśmy i wszyscy się rozeszli. Basia, jak to Basia zapomniała telefonu. Byłam jeszcze u babci.
Ma ktoś grę, która się zwie "Pou"?

I chyba tyle, bo nie mam zbyt wiele czasu.
Tapeta na dziś
Vajnyl

6 komentarzy:

  1. Tapetka <3333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. pou jest bisty i jutro robie jego recnzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam, ale dopiero wczoraj ściągnęłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. 23 year old Paralegal Adella Pullin, hailing from Etobicoke enjoys watching movies like "Truman Show, The" and Rock climbing. Took a trip to Pearling and drives a Ferrari 250 GT LWB California Spider. Nazwa domeny

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.