poniedziałek, 31 grudnia 2012

Ostatni post w 2012 + Madance'owe pytania #3

Póki co nie ma innych
Na początek napiszę tak: Cholera!



Już wiem co robiłam źle, jeśli chodzi o przezroczyste nagłówki. Mianowicie: Miałam zły szablon bloga. A ja się tak męczyłam -_-'.  Oczywiście pierwsze co zrobiłam to nowy nagłówek. TiFfanny- masz konkurenta do stwierdzenia "Jestę Debilę".

A teraz pytanie do Was:
Czy Waszym sąsiadom też się coś zjebało i puszczają od wczoraj fajerwerki?

I jeszcze jedno:
Co z Waszymi postanowieniami noworocznymi? Mieliście? Robicie nowe? Ja nigdy. Nie chce mi się.

Iiiii:
Ten rok był lepszy czy gorszy od poprzedniego?

Na koniec:
Czy on w ogóle był fajny

No i oczywiście... Merry Christmas and a happy new year!
Żeby był lepszy od poprzedniego. Żeby  był ... Ogółem fajny. Nie umiem składać życzeń.
Więc jeszcze raz: Happy New Year My Little Ponies!

Happy!

4 komentarze:

  1. Happy New Year My Little Ponies! i nawzajem ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten rok był zacniejszy, politycy byli bardziej zawzięci i wreszcie nie usypiałam na debatach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawzajem! Ja nigdy postanowień nie mam xD

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.