czwartek, 27 grudnia 2012

Nie mam pomysłu na tytuł

Nie mam pomysłu na podpis


Nie mam pomysłu na... Może już z tym skończę? Mój mózg niezbyt dobrze dzisiaj pracuje.
I have no power in braaaaain! <-----Tego nie było.



Ciągle przekreślam to co napiszę, biczys!

Tak swoją drogą... Dlaczego jeśli dają CM Krysi (którego formalnie rzecz biorąc nie ma) to
pokazują go jako jakąś przeróbkę z Cadance'owego? Łaj?

Tak. Po tym co wyżej napisałam wynika, że dzisiaj była dzisiaj nudna nuda (masło maślane). "Sim City" nie doszło i jestem zUa.

Me gusta bita śmietana. Z pojemnika dzisiaj wyjadałam ^^. A nie robiłam tego... nie wiem od kiedy. Od dawna.

Avatar czeba było zmienić. Teraz wygląda jak coś pomiędzy Assasinem, a... Cadance. Tak. Moje iście ambitne porównania.

I dzisiaj jest bla,bla,bla...
LYRA
Tapeta na dziś
Taka... taka... taka... fajna.


4 komentarze:

  1. Kćie tfój kól tytół

    OdpowiedzUsuń
  2. Tytuł spala kalorie po wigili nie dotarł Xp
    Krystyna chce być podróbą Kredensu xD

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu tytuly mniej kólaśne są? ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, Sim City nie doszło :<

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.