sobota, 29 grudnia 2012

Pół żartem, pół serem

Nie wiem na co ta suknia ma być, ale jest ładna
Sobota, a nie cieszę się tak jak zwykle. Co wolne za mną robi...



Najpierw dla RainbowKi: Mój skejp jest bardzo oryginalny, mianowicie: marysia.klaja. Tata mi go zakładał jak miałam sześć lat, a nowego zakładać mi się nie chcę, bo jeśli kogoś skejp interesuje, to ma ten. A trochę ludu jest.

Dzisiaj kolejne granie w "Sim City" i pisanie z Basią na Skype. Znowu rutyna.

I dlatego nie mam o czym pisać.

A jak się nie wie o czym mówić, to się mówi o pogodzie. Ciekawe czy w pisaniu też... Więc: Jaka u Was pogoda (ciemno)? I jaka była (zimno, słonecznie itp.)?

Jak się wyczerpie temat "pogodowy" to się mówi o polityce. A wolałabym uniknąć tego tematu...

Więc today is...
VINYL
Tapeta na dziś
Czyżby dzisiaj też miuzik?


5 komentarzy:

  1. Polityka jest bardzo ciekawa.





    Żartuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. a bowka jest apolityczna, koniec rozprawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak miałam 6 lat nie wiedziałam co to internet ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Polityka jest fascynująca. Zwłaszcza jak się ogląda debaty z Jarosławem Wielkim, Zbyszkiem Ziobro i resztą wesołej gromadki.

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.