czwartek, 20 grudnia 2012

Post bardziej ogarnięty

Serduszka som osom 
Iiiii...
Dzisiaj jest czwartek, co oznacza, że jutro jest piątek, co oznacza, że pojutrze jest oficjalne wolna. Trololo...



Mieliście już wigilię klasową. Jeśli tak to co dostaliście? I co kupiliście (i zero odpowiedzi typu: prezent)?

SPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMFELLSPAMLIKESPAMNINJASPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMOŁJESPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAM
Tam gdzieś być ukryta wiadomość. Dokładniej dwie.

Założyłam z Chomickiem nowego bloga. Na razie jest w obróbce.

Today is...
RARITY
Tapeta na dziś
Minimalistyczna tapeta jest minimalistyczna.

6 komentarzy:

  1. Feel like ninja ołje?

    My mieliśmy wigilię we wtorek c:
    Dostałam od BF, bo ona mnie wylosowała, perfumę, kalendarz i nowe kredki o3o
    Ja kupiłam Mikołajowi, którego wylosowałam, koszulkę xp

    OdpowiedzUsuń
  2. my mamy judro figilje otrzyo xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wigilię w piątek i z tego co wiem to odbędzie się ona pod znakiem ciast :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w szkole muzycznej dostałam paczkę ze słodyczami i kubek c:

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.