wtorek, 18 grudnia 2012

Ty who you!

This is słodkie
Dzisiaj jest wtorek, co oznacza, że jutro jest środa, co oznacza, że pojutrze jest czwartek, co oznacza, że popojutrze jest piątek, co oznacza, że popopojutrze is wolne! Długo, długo, bardzo długo.



1.Fakultety- Lekcja na looźno. Ogólnie dzisiaj prawie wszystkie takie były.
2.3.Polski, GW- Nie było. Była wigilia. Dostałam zestaw cienkopisów i Tofifi (tak, tak to się pisze). Z racji, że nie lubię Tofifi, wymieniłam się z Julią, za 3bita (tęczowego, Bowka), KitKata i parę lizaków. 
4.Przyroda- Formalnie rzecz biorąc oglądaliśmy film. Ja grałam na telefonie w Pou.
5.Historia- Kolejna lekcja pod znakiem Pou.
6.Matma- Najpierw rozdanie sprawdzianów (6 mam), potem nieobowiązująca rozmowa, a potem zupełny looz. Lubię pisać luz, przez dwa oo.

Jutro PRAWDOPODOBNIE nie idę do szkoły. Oby. Ogólnie jest fajnie, bo się dobrze czuje tyle, że jakieś krosty mam.

Dodałam ankietę. Wiem, ogólna jest, ale mniejsza.

Po Nightmare jest...
TWILIGHT
Tapeta na dziś
Tiffany ciesz się. Rozkazuję ci!

A teraz pytanie:
Co wam wyszło z tytułu. Napisałam to wczoraj na angielskim do kolegi.

5 komentarzy:

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.