wtorek, 11 grudnia 2012

Co pół Szatana, to nie jeden

I'm haunted and awesome bride. Cool
Ten tytuł dedykuję,..

Dashswag, za 333 komentarz. Postawię Ci tiramisu z Lidla (tylko 6.66zł). Nikt nie łapie suchara, prawda?

Jutro środa, co oznacza, ze pojutrze jest czwartek, co oznacza, że popojutrze jest piątek, co oznacza, że popopojutrze jest sobota. Cały czas za długo.

1.Fakultety- Omawialiśmy kolejny próbny sprawdzian bla,bla,bla. Nie mogliby nam tego oszczędzić? Bylibyśmy happy.
2.Polski- Kolejna lekcja typu: "Ojej, jak mi przykro, nie pamiętam o czym było, więc jestem leniwcem leniwym, ojej".
3. Godz. Wychowawcza- Losowaliśmy komu kupimy prezenty. Ja wylosowałam Kasię. Mnie wylosował Bartek, ale się zamienił z Kamilą za Pawła. Tak jak Basia z WC za Olę i Laura z Julią za Kamilę, i...
4.Przyroda- Robiłam sobiem humanizacjem Celestii. Niepokolorowaną, bo kredek nie noszę, a Kasia zapomniała piórnika.
5.Historia- Sprawdzian i... sprawdzian. Niefajny.
6.Matma- Tu robiłam humanizację Luny. Też niepokolorowaną. Jutro się za to zabiorę.

A ja się pochwalę (wynika to z mojej wrodzonej skromności) i napiszę, że mam najnowszą część FNiN.

A na święta chcę Sim City 4. Stare gry są cool <3.

I postanowiłam zrobić reaktywację Tapet na Dziś. Wszystkie, które do wczoraj dawałam idą w niepamięć. Wszystko nowe i PRAWDOPODOBNIE według kolejności, której jeszcze nie ustaliłam. To po to, żeby niektórych tapet nie było mnóstwo, a niektórych tapet w ogóle. Pierwszej tapety spodziewajcie się jutro.

Tyle. Bay!

6 komentarzy:

  1. My robiliśmy kartę pracy na j. polskim ( o pisaniu listu...) i trzeba było wymyślony adres wpisać. U nas wyglądało to tak:
    Urbana Dętka
    ul. Gruzowa 666
    12-345 Cyganów
    xp

    OdpowiedzUsuń
  2. Też będę mieć najnowszą cześć FNiN , kocham to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pół szatana... Kocham twe opisy xD
    I tak, łapię suchara ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *tytułu, nie opisy!
      kurde, pisze jedno i myślę o drugim! :D

      Usuń
  4. Tiramisuuuuuu xp

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.