sobota, 22 grudnia 2012

Mejdens is a lojer, biczys!

Kolejny obrazek z serii "Fejsy Kejdens"
Dzisiaj jest sobota, co oznacza...  Nie mam co pisać... Łaj? ŁAJ?



Dzisiaj byłam u kolejnego lekarza. Tak. Przypisała mi zupełnie coś innego niż poprzedni. A przede wszystkim zabroniła mi picia wód smakowych i niektórych soków oraz chipsów, i... GUMY DO ŻUCIA. Ja zginę marnie bez niej. Codziennie co najmniej pół paczki zżeram. Łonczće śe ze mnom w bulu.

Zastanawiam się jak PP (PixelPlushieee) pisze tyle na OME. I ile ona ma czasu. Ja ledwo piszę posta u mnie. Ale to dobrze ^^.

I ja nie zmieniam kuca. Widzisz TiFfany? Czeba być szczerym, a nie to co ty.

Uwielbiam Discordowe posty.

Tytuł się wziął od pewnego bistego tekstu Kasi ^^. Uwielbiam Cię za to <3.

Mym firmowym tekstem stało się "No shit, Sherlock". Ja to tak uwielbiam <3.

Uwielbiam serduszka na fb. Wczoraj z Twiscordem sobie tak spamowałyśmy <3.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Jeśli ktoś ma fb, to macie Ponyhoof'a (dzięki Twiśka)?

Today is...
PINKIE PIE STYLE!
Tapeta na dziś
Uporządkowana tapeta z Pinkie? Przecież to nie ma prawa istnieć (prawo fizyki zabrania także tego, że kromka z masłem zawsze spada na posmarowaną stronę).

5 komentarzy:

  1. Łączę się z Tobą w ,, bulu " :<

    Mam ponyhoofa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łonczem siem s tobom w bulu.

    Moją przyśpiewką jest 'Heja hej kup se klej' i wszystko co śpiewam jest z tym związane... xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Połonczmy śem w bulu, mi wykupili gumę w kiosku :<
    Moją ukochaną diabelnie miętowom.

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.