poniedziałek, 24 grudnia 2012

Kolejne życzenia świąteczne

Christmas ja!
W ty poście będą kolejne życzenia świąteczne. Potem powinno być coś pomiędzy postem, a... krótkim postopodobnym czymś.



Today is Christmas! Dlatego spotkacie tu kolejne życzenia. Bo jakżeby inaczej.
Więc tak....

Madance życzy Wam wszystkiego najlepszego! Zdrowia, szczęścia, pomyślności i innych pierdół. Żebyście dostali to co chcecie i żeby zobaczyliście Miko... Dżisss... Co przynosi prezenty na Wigilię? to co przynosi prezenty na Wigilię. Żeby cały rok był taki bardzo fajny i osom. Oraz żeby ryba była smaczna. Żeby był śnieg. Po to, żebyśmy mogli jeździć na dupolotach/japkach itp. nartach, snowboardzie, łyżwach i innych takich. Nie umiem składać życzeń, więc resztę sobie dopowiedzcie.

Coraz bardziej podoba mi się głos polskiej Cadance. Imię spieprzyli, ale głos przeżyję. Pasuje bardziej niż do Daring Doo.

Taaa... Chciałam się bardziej rozpisać, ale chyba mi nie wyjdzie, bo idę choinkę ubierać.

Dzisiaj post bez tapety, ponieważ taki dzień czysty ma być (co ja bredzę).

Jutro opublikuję świąteczne BP.

I pytanie do Was. Jaka jest Wasza ulubiona piosenka świąteczna? Moja "All I Want for Christmas is You". Pisujcie.

Bay!

6 komentarzy:

  1. ,, Merry Christmas , Everyone " - <3

    Wesołych :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia, szcześia, pomarańczy,
    niech ci chłopak nago tańczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawzajem :)

    Nie mogę się zdecydować w kwestii ulubionej "krismasowej" piosenki. "We Wish You a Merry Christmas" na równi z "Christmas Lights" ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Dupolotki xD Takiej nazwy jeszcze nie słyszałam... xD
    Wesołych Świąt! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duploty, hell yeah!
      Boję się ich, bo skręciłam na nich nogę last year.

      WZAJEMNIE!

      Ja tam lubię wszystkie świąteczne piosenki C:

      Usuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.