niedziela, 2 grudnia 2012

Madance to leniwe jest stworzenie

Ja i mała Tiffany. Słit
...i bezmózgie, i... nie chce mi się więcej wypisywać.



Nie mam o czym pisać i jest niefajnie.
Dzisiaj ogólnie była nuda.

Teraz kieruje pytanie do tych, którzy mają Pou:
Macie tam konto (nazywanie Pou itp.)? Jeśli tak podacie nazwę? Moja jest wiadoma (Madance).

Cały dzień grałam na telefonie/ oglądałam filmy na Youtube/ czytałam książkę. Do tego dojdzie jeszcze masa innych pierdół.

Tapeta na dziś
Wybaczcie, że tak krótko, ale leniwozaury...

4 komentarze:

  1. lol, nazwę? ja ni mam nazwy xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Da sie mieć na Pou konto? :o jak?

    OdpowiedzUsuń
  3. Leniwozaury ? :D Na facebooku w takim jednym wielkim spamie padło słowo ,, Dziwkodaktyl " XD

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.