niedziela, 16 grudnia 2012

Dashswag jest jak ninja

Brakuje mi podpisów na zdjęcia
Dlaczego taki tytuł? Zerknij do następnego posta (o komentarze mi chodzi).


Tak. Kolejny post w wersji "late".

Lubię dawać "tak" na początku zdania. Zauważyliście?

Chomicek zorganizowała konkurs. Więcej informacji tu. Zgłaszajcie się, bo konkurs jest bisty. Póki co nie mam dostępu do skrzynki, więc się nie zgłoszę. Na razie.

Wczorajszy dzień obfitował w szczęście do gier.  W Pou (gra "Sky jump") doszłam do 400 schodka (równo). We Fruit Ninja odblokowałam ostrze, którego nie mogłam odblokować od wieków. W Tomb Raiderze przeszłam jeden irytujący poziom.

Zmieniłam awatar na bardziej świąteczny. Nienawidzę taj facjaty, ale mniejsza.

Na kolację mam Halloumi. I jest git.

Dżisss... W tym poście panuje Discord.

Z racji, że 13 była rocznica śmierci babci, trzeba było iść do kościoła. Dokładnie do kościoła parafialnego babci, w którym rypło się ogrzewanie.

Na blogu "Pegasisters" iest party.
Plakat
A wy robicie przerwę na święta? Ja chyba nie. Trudno mi się będzie rozstać.

Po Krysi być...
LUNA
Tapeta na dziś

Skoro dzisiaj Luna, to jutro...

4 komentarze:

  1. Ja nie lubię swojego avatara, ale jak już są święta to musi być xd

    OdpowiedzUsuń
  2. "Świat aż kipi od nieszczęścia,
    Pełno w krąg biedaków.
    Francja nienawidzi Niemców,
    A Niemcy Polaków."

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.