czwartek, 13 grudnia 2012

Tytuł miał być ninja, ale zapomniał jak się kamufluje

Princess of nothing
Dzisiaj czwartek, co oznacza, że jutro jest piątek, co oznacza, że pojutrze jest sobota. Blisko, blisko, coraz bliżej.


1.Siatkówka- Nie ma to jak dyrektorka na wizytacji. Na rekompensatę można dodać, że trzy razy wygraliśmy z piątą klasą, a oni z nami ani razu.
2.Polski- Powtórzenie wiadomości o czymś tam. Dlaczego ja nigdy nic nie pamiętam z polskiego (to rym, czy tylko mi się tak wydaje...)?
3.Angielski- Powtórka z czegoś tam. Co ja wynoszę z tej szkoły?
4.Polski- Patrz. 2.
5.Przyroda- Powtórka o płazach. Nie lepiej byłoby przeprowadzić interaktywną lekcję pt. "Śnieg"?
6.Matma- Test. Ja już rzygam geometrią. Ale przynajmniej był łatwy. Jakoś tak w środku zadzwonił mi telefon. Wszyscy paczyli się na Julię, która siedziała za mną. Kasia na Kingę, a Basia na Kasię. Mną się nikt nie zainteresował. Choć teraz już wie pół klasy.

Kolejny post w wersji Midi. Mini są w weekendy, a Maxi Sexi jeśli jest coś ciekawego. A dzisiaj nic nie było.

RaWeraaaa

Po Randomie jest...
CADANCE
Tapeta na dziś
Mógł być ktoś inny?

5 komentarzy:

  1. medęs, czemu ty tak rozwalasz tekstami i tytułami postów?
    btw od kiedy twinkie podpisuje sie jako rawera na pracach na fge? xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Medęs, snofu wyjebisty tytół xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Tytuł jak zwykle powoduje u mnie banana na ryju ;)
    Aaaaa!!! Stary nick atakuje!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.