poniedziałek, 17 grudnia 2012

It's a Monday today, Monday today, Monday to... Monday to... Monday today!

Mua jako Nightmare Moon 
Tytuł śpiewać w rytmie Wonderful life. Dzisiaj jest poniedziałek, więc...
Dzisiaj poniedziałek, co oznacza, że jutro jest wtorek, co oznacza, że pojutrze jest środa, co oznacza, że popojutrze jest czwartek, co oznacza, że popopojutrze jest piątek, co oznacza, że popopopojutrze jest wolne do końca roku! Tak, trzeba było to trochę zmienić...



1.W-f- Zagrywki do siatkówki. Prawie nikt nie zdał, że tak to ujmę. Pani była zmuszona przesunąć linię serwów.
2.Matma- Kolejna lekcja z serii "Jakieś poebane zadania". Zaczynam nadawać lekcjom nazwy. Ia fariuje. Jako jedyna zrobiłam zadania dodatkowe. Moja wina, że były łatwe?
3.Przyroda- Kiedy byłam sama w klasie (ja i Kinga dokładniej rzecz biorąc) napisałam na tablicy JESTĘ PEGASISTER.  Było wielkie zgadywanie kto to? I co to znaczy.
4.Angielski- Oglądaliśmy film. Po polsku, bez angielskich napisów... Dafaq?
5.Polski- Coź dam. Nigdy nic nie pamiętam z polskiego. To jest dziwne...
Przerwa- Udawałyśmy z Kingą, że jesteśmy portierami przy szatni. Jeden babsztyl nas oryczał. Przeczytałyśmy cały regulamin i nie było tam nic, o udawaniu portiera. Nóż po prostu...
6.Religia- Pamiętam co było na polskim- przymiotniki. A mój jest taki: SuperMegaUltraNudna lekcja. Jedno jest dziwne... Kiedy pokazałam Kindze mój zeszyt z humanizacjami jakoś dziwnie wiedziała kto jest kim. A potem poprosiła, żebym zhumanizowała Vinyl. This is abnormal.

Odkryte w wakacje.

Ja chcem Sim City 4! A rodzice uznają, że mam poczekać na 5. A poza tym nie znalazłam czwórki po polsku. A wiem, że jest. Dupa.

Po Lunie analogicznie jest...
NIGHTMARE MOON
Tapeta na dziś
Druga tapeta speszyl dla Chomicka. I tak waćpanno Gosianico- jest dzisiaj kucyk.

5 komentarzy:

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.