środa, 19 grudnia 2012

Musztarda fochnęła się na keczup

Ten wzrok...
Hej misiaczki!

Dzisiaj jest środa, co oznacza, że jutro jest czwartek, co oznacza, że pojutrze jest piątek, co oznacza, że popojutrze jest wolne. Bam Bum Tssss...



A dzisiaj nie ma tradycyjnej części posta, co Madance w szkole nie było. Byłam u lekarza, bo miałam krosty, co jest prawdopodobnie reakcją alergiczną na coś tam. Reakcją... Jakich ja słów używam...

I jest problem. Jak w tytule napisałam, musztarda fochnęła się na keczup. Może z tego wyniknąć III wojna światowa. Toż to straszne... Wszystko zalane musztardą, keczupem albo oboma naraz. A  jak wtrąci się do tego jeszcze masuo...

Jutro idę na dwie lekcje. Piątą i szóstą. Biście. DWIE lekcje. To tak, jakby ich nie było. Oł je.

Po Twi is
RAINBOW(KA) DASH
Tapeta na dziś
Bo Dashie z napisów stworzona jest...

6 komentarzy:

  1. hah xD Twoje tytuły są biste!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś jest środa, co oznacza ze jutro mam zawody w kosza, co oznacza, ze pojutrze jest wigilia klasowa o3o

    OdpowiedzUsuń
  3. twoje posty są zajebiste. dostajesz dashowaty certyfikat zajebistości postów *dzyńń*

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.