piątek, 14 grudnia 2012

Czy serce Chopina jest zgniłe?

Graffiti rlz
Dzisiaj jest piątek, co oznacza, że jurto jest sobota. Oł je!



1.FAKultet- Jakieś tam nudne ćwiczenia. I właśnie po to istnieje brudnopis.
2.W-f- Idziemy na dupoloty, czyli (wymyślone na polskim) czteroliteroloty, a ewentualnie japka.  Nie ma to jak górka przed szkołą. Atrakcją było przyczepianie do siebie japek/sanek i inny pierdół. A potem takie zjeżdżanie. Jeździliśmy też w worku na śmieci. Też jest biście. Miałam dupolot, który strasznie zapierdzielał. Prawie zawsze docierałam do płotu, a większość przebyła max. trzy czwarte drogi.
3.Polski- Wymyślona nazwa na japka. Nie chcę mi się znów tego pisać.
4.5.- Informatyka- Jak pisałam Chomickowi- u nas się na infie gra. Ok. 25 minut na OBIE lekcje jakiejś pracy, a potem looz.
6.Historia- Nuda, nuda everywhere. Rozmawialiśmy o zgniłych człowiekach. Ja wymyśliłam pytanie tytułowe.
Potem byłam z Basią, Kasią, Kingą i Julią na japkach. Pełną godzinę. Potem byłyśmy się ślizgać na folii.

Teraz być...
CELESTIA
Tapeta na dziś
Princess of sun!

6 komentarzy:

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.