niedziela, 30 grudnia 2012

2+ 2= 5, a nie 26,ponieważ, gdyż Kuba na rude włosy

Ja jako Cheerilee 
Bam Bum Tsss...



A dzisiaj ani nie grałam w Sim City, ani nie pisałam z Basią. Taka odmiana.

Ogólnie to moi rodzice moją dzisiaj rocznicę ślubu. Fajny moment wybrali, żeby się na siebie obrazić. Z tejże okazji przyszło do nas trochę rodziny. Właściwie (nie licząc kolacji) to byłam cały czas u góry i oglądałam filmiki na Youtubie. Telefon is magic.

Został mi jeszcze nowy odcinek do pooglądania. Mą tradycją jest oglądanie wszelkich nowych odcinków w niedzielę wieczorem. W piątek/sobotę oglądałam filmiki do drugiej w nocy ^^. A potem do trzeciej łaziłam po blogach. Moja bezsenność się odzywa.

Zgubiłam zeszyt z listami do tapet, więc będą randomowo z tego co zostało. Czyli dzisiaj...
DERP(Y)
Tapeta na dziś
 Tapeta bez muffinów, to tapeta stracona.

3 komentarze:

  1. Heh, ja też odcinki zawsze oglądam w niedzielę wieczorem xD

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zawsze na livestreamach siedzę, i oglądam premiery :>

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.