środa, 5 grudnia 2012

Post od mua

Jestem latającym wilkiem. Cool 
Witam Was dnia dzisiejszego!
Iiiiiiiiiiiiiii...........

1.Muzyka- W pięć minut nauczyłam się kolędy. Mój nowy rekord. Za tydzień w sobotę jadę na koncert. Chyba że się rodzice nie zgodzą. To nie jadę.
2.W-f- Graliśmy w siatkówkę. Dlaczego zawsze mam drużynę, która oszukuje? Osobiście nie narzekam, bo nigdy nie wchodzę na boisko. Wchodzę tylko wtedy, kiedy mi się chcę. Więc zacnie.
3.Matma- Skończyliśmy geometrię. W końcu. Teraz (mam nadzieję) coś milszego. Bodajże ułamki.
4.Angielski- Całą lekcję przegadaliśmy. Część była u USA, ale potem temat zszedł na lekarzy, szpitale itp.
5.Polski- Znowu przegadaliśmy całą lekcję.  Tym razem o czymś innym.
6.Religia- A na koniec dnia... teścik na rozluźnienie. Super. Jeszcze nigdy nie mieliśmy testów z religii. Ale ostatnio pani się wkurzyła.

Potem wracałam z Kingą i rzucałyśmy się śnieżkami. Śnieg is awesome.

I powitajmy Pitkę (Princess in the tail): Jej blodżysuaf

I pożegnajmy Hope. Wierzę, że kiedyś wróci.

I zrobiłam krótki edit w zakładce "O mnie". Choć listę kucyków będę jeszcze zmieniała.

Tapeta na dziś
Dla Pitki. Bardziej kól i osom, niż na pulpit.

4 komentarze:

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.