poniedziałek, 22 lipca 2013

50 obserwatorów!

Ach ta podjarka gdy się trafi...
Tym razem nie było postów, bo byłam w Istebnej. Teraz POSTARAM się pisać je codziennie, a bynajmniej do soboty. W sobotę znowu wyjeżdżam. Ale o ile się nie mylę to będzie tam internet.




Chciałam Wam też podziękować za 50 obserwatorów ^^. Podziękować każdemu z Was^^
Z racji, że pierwsza osoba, która zaobserwowała mój blog jest bliżej niezidentyfikowana chciałabym podziękować następnej osobie. Jest nią Rarixie. A moim "najświeższym" obserwatorem jest Natalka Waćkowska.

Jakiś czas temu dodałam stronkę do A&Q. Ale powiedzmy, że jest to special na 50 paczycieli ^^
Pierwsze pytanie, zadane zostało jakiś czas temu przez Willin. 

Jakiś czas temu zachciało mi się iść na koncert Depeche Mode. Tylko z pewnym przyczyn jest to niemożliwe. Przykro.


I suchar na koniec:
W jakie dni pokrzywy nie parzą?
W nieparzyste.

12 komentarzy:

  1. Gratuluję 50 obserwatorów, teraz do stu i jeszcze dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki za 50, ja się tam nigdy nie dostałam na stronke przez 6obcy :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulejszyns 50, ja posiadam dopiero 31 O.o
    Hue, hue twoim najświeższym obserwatorem, jest Natka, moja BF ze szkoły:) Ona też ma blog:) martiinati.blogspot.com
    Ja tymczasem zapraszam na swój: music-life-of-twilie.blogspot.com :D
    *SPAMER!
    Mózgu, hańba ci!
    Pozdro~Twilie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Madance ^^
    Oby teraz było nas jeszcze wincej :v

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i jeszcze więcej rzyczę x3
    6obcy rlz xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio byłam na koncercie Lady Pank xD
    A tak z innej beczki: KONGRATULEJSZYN!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog, podoba mi się ta piosenka w tle ^^

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.