poniedziałek, 1 lipca 2013

Wakacyjne lenistwo mode on


Oglądanie Amnesii o 1 w nocy zawsze spoko.


Pewna osoba ciągle zasypuje mnie esemesami, e-mailami i wiadomościami na komunikatorach. Szczerze mówiąc niezbyt chce mi się odpisywać. A jak nie odpisze do pewnego czasu to czeka mnie foch level: Laura. Taką miałam klasę.

Wymyśliłam sobie temat na fanfik. Obecnie piszę trzeci rozdział. Ale raczej nic z tego co napisałam nie opuści mojego zeszytu. 


Powinnam (a dokładniej miałam wczoraj) zmienić nagłówek bloga. Ale mi się nie chce. Teraz bym nawet zrobiła, ale jest to komputer do spraw specjalnych, a nie do robienia nagłówków. 
Tutaj masz czas na chwilę prywatności
                     Ogłoszenia parafialne

Dzisiaj jadę na obóz, dlatego przez 2 tygodnie nie będzie postów. Tyle.

                    Idźcie w pokoju...





4 komentarze:

  1. Idźcie w pokoju... Madance niech będą dzięki xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę chodzić w moim pokoju - me gusta :D
    Odnowa bloga
    Zapraszam!
    dussiadash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.