piątek, 22 marca 2013

Stwierdzam post bezsensu, bo Madance

Gdzie byście poszli?

*tu powinno być jakieś superinteligentne powitanie, ale po co się wysilać, że by je napisać*



Dzisiaj jest wtorek i nikt oprócz mnie i Kingi (którą łaskawie powiadomiłam) o tym nie wie. Prawda?
Zapomnijcie o tamtym zdjęciu... Gdzie byście poszli?
Bawiłam się wyglądem bloga. W pewnym momencie stał się zbyt oczojebny (yea, jest takie słowo). Moje paczały are dead.
Walcie się. Przecież my zawsze po to wychodzimy do łazienki podczas lekcji
Dzisiaj poszłam z Kasią i Kingą do KFC. Głównie, żeby Kasia mogła posiedzieć na internecie. Ja ściągnęłam sobie epicką klawiaturę. Główny jej atut, to możliwość wybrania tła klawiatury.
Jadłabym kfiatuska
Jutro ma Kasia urodziny. Ale nie daje po sobie poznać, że o tym wie. Myślicie, że SMS o północy to dobre rozpoczęcie urodzin. Oczywiście zawsze może być później...
Ach ten Stransburger...
Idę na zajęcia. Bu.

Yay! Jest piątek!
ŻELKI. BEST BROŃ EVER!!!!!!!!!!!!


Znalezione dzisiaj na informatyce. Nie wiem co oprócz tego na niej było...
Kostka...
SWAG-
Secretly
Żeby się urwać z lekcji?
We
Właśnie...
Are
Moja koleżanka rozbroiła...
Gay
Kopiuj plakat! Razem możemy wiele!
Ładną mamy zimę tej wiosny, nieprawdaż?

Piszę już bez sensu, więc kończę. Następny post nie wiem, kiedy będzie. Za niedługo będzie 200, więc ustaliłam sobie datę i do tego czasu muszę napisać określoną liczbę postów. Bay!


LOL

A-ha

O czym ja tu zapomniałam...

Okej, wiem.

Takie ostrzeżenie: Jeśli ktoś w moich komentarzach podpisze się Remigiusz albo będzie się zwracał do Roksany- to je Kasia. Jeśli Roksana lub będzie zwracać to Remigiusza- to je ja. 

11 komentarzy:

  1. A ja tam chcę do Camelot.
    Zombie strzeżcie się. Nadchodzi mua uzbrojona w cebulę.

    OdpowiedzUsuń
  2. POWALCZĘ LAPTOPEM! Zafejsbukuje ich na śmierć

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę do Narnii!
    60 pkt. hah ;p Nawet nieźle..

    OdpowiedzUsuń
  4. 68 pkt. Będę walczyć jakąś starą komórką! Yay! ^m^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. /) ^^
      Kostka była fajniejsza. W tym roku nie pisałam kangura, ale brat przyniósł tą układankę. Rozbroiłam ją w pół godziny :)

      Usuń
  5. Ja chcę do Wonderland :D
    54 pkt, strzykawka :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Cę do Hogwartu <3! Będę walczyć łopatą za 72 pkt xD

    OdpowiedzUsuń
  7. ja będę walczyła małym sztyletem Yea! :3

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.