środa, 6 marca 2013

Skoro słaby kawał to suchar, to dobry kawał to mokar? Ewentualnie czajnik

Uzdolnienia w Paincie. Ave mrs Longbottom!
Stefan powinien kupić Teirze na urodziny mikrofon i różową miniówkę. I hói.
 Dzisiaj prawie same obrazki. Bo tak.
So true
W szkole nie byłam ^^ Byłam na konkursie, skąd wyniosłam doświadczenia związane z długim czekaniem na pizzę i chomikowaniem coli, podczas gdy Wojtek nie miał już ani kropelki... 
Przykro
I ta walka na butelki...
To many Severus Snapes
I ta gadka o "numerkach"...
Cóż... Jak to mówią: "Zaklęcia na Potteromanię nawet Accio nie przywołasz
Taniec plemion indiańskich pt" Chcemy pizzę"...
Jest na tyle wzruszające, że nie mogłam się powstrzymać...
I inne epickie rzeczy tego typu
Sorry, wszystkie wykupiłam...
Próbuję namówić rodziców na nowego TR.
I'm Draco and I know it


Taki mały niewinny update...
Musiałam dać...




7 komentarzy:

  1. OMG 1D kopiują moich kochanych Beatelsów?! Zabiję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SKŁADAMY SIĘ NA SIEKIERE

      Usuń
    2. Mogę się dołączyć? :>
      Bo Beatelsi to jedyny zacny boysband i vice versa.

      Usuń
  2. To od Lilly do Molly było piękne ;_;

    Jestem Ginny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. SYRIUSZ!!!
    YAY!!!
    Moja ulubiona postać ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Cemu moi sweetasni slodziacy pojawiaja sie na Twym zacnym blogu?!? Oni powinni sie znaleźć w moim zeszycie w sesie zdjeci ale realnie też chce ich mieć przy sb

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestę Syriuszę. Jeden dzień i byłby Potter.

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.