poniedziałek, 18 marca 2013

Still better love story than Twilight

Ato w pierwszych częściach nie było gorszej grafiki?

Po raz pierwszy od trzech miesięcy zaktualizowałam informacje. Bijcie mi pokłony.
I założyłam sobie aska. Nie liczę, którego z kolei...

Ksiądz Natanek mnie nie lubi
W sobotę byłam na koncercie. Teraz jest pełno ich zdjęć na Facebooku (słownik się czepiał, że napisałam z małej litery...)
Mój i Kasi w samochodzie
Kasia nazwała swojego Luzia (nikt nie wie czemu).
I moja Bunny ^^ Oryginalność nazwy: Poziom 0
Kasia swojego przyniosła dzisiaj do szkoły. Jutro robimy zlot wszystkich. Mój, Kasi, Julii, Marcela, Wojtka i może kogoś jeszcze.
^^
Pani na religii mówiła o czymś dziwnym. Nagle zaczęła bez wyraźnego powodu mówić o nowym papieżu. Było tak przez ok. 5 minut, a potem znowu do tematu. I tak w kółko. Ale przyzwyczailiśmy się do dziwności wielu osób...
Szykuje się niezły melanż. Ciekawe, czy dożyję...
Nie chcę być chora, nie chcę być chora...

Kocham to czatowanie na fanpejdżu, żeby zająć jak najlepsze miejsca w quizie.

Podobno moim skrycie uwielbianym przedmiocie w Hogwarcie są eliksiry. 
Z pewnością...
 Again nie najlepiej się czuje. Nawet nie wiem czemu. Choć założę się, że ktoś chciał mnie otruć. Ktoś ze szkoły, czy Laura, ktoś ze szkoły, czy Laura, ktoś ze... Choć na chwilę... Wal się mózgu. Ktoś ze szkoły, czy Laura... Pomagałem ci pisać posta... Okej już idę...


5 komentarzy:

  1. Moim skrycie ulubionym jest Opieka Nad Magicznymi Stworzeniami.

    Za 3 miliardy lat? A to już nie mój problem (Gryffindor traci 50 pkt.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taa... Na pewno dożyjesz, Madance ^m^
    Aha, sprawdź aska. Masz 2 pytanka ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 miliardy lat? Wiedzcie, ze ja przetrwam i tam bedę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia Madance, będziesz najdłużej żyjącym człowiekiem xD

    Moim ulubionym zajęciem jest... Transmutacja lub zajęcia z lataniem na miotle xD

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.