sobota, 9 marca 2013

With their tanks and their bombs, and their boms, and their guns, and their czajnik

Idę oglądać Czajnika, może mnie wena nawiedzi...
*przerwa na Czajnika i Wiaderko*


Jestę.

I tak mnie wena nie nawiedziła... Sobota się kłania. Jak to pisałam, był czwartek...

Sajonara Muggles 
Jeśli wszystko pójdzie dobrze i w moje ręce nie wpadnie nic, co można zniszczyć łatwo, szybko i wygodnie, to na Wielkanoc dostanę nowego Tomb Raider'a. Spóźniona o prawie miesiąc, ale mniejsza...
Moja radość jest zbyt wielka, żebym się tym nie podzieliła...
Interesuje mnie jeszcze Sim City, ale przy tych lagach, póki co zostanę przy "czwórce". 
It's so true...
A dzisiaj nudy. 
Jak się komuś chce szukać... Nazwiska z HP
Patrząc na ostatnie posty, widzę że spam obrazkami is magic. 
Kto wie z czego ten obrazek?
Again piszę z niewiadomą ilością osób. To potwierdza teorię, że na kompie najlepiej siedzi się wieczorem. 
Czemu źli ludzie chcą, abym była głodna?
I na koniec...
Ravenclaw ♥
Oraz piosenką, którą słucham na okrągło...








8 komentarzy:

  1. zaje post...
    szkoda że tak rzadko piszesz ale pomińmy...
    i potwierdzam to że najlepiej się pisze wieczorem...
    tylko że ja nie mam za bardzo z kim...
    ale wisi mi to siedze na zapytaj
    dla zainteresowanych mój profil ---> http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1927762.html
    zapraszam na odwiedziny i zapraszam do znaj...
    pozdro dal cb Marysiu ... ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ravenclaw ma takie zacne ciuszki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgaduję, że tytuł pochodzi z piosenki "Zobmbie" xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam wczoraj w Empiku, zauważyłam Tomb Raidera i na cały głos do BF :PACZ CHCESZ TOMB RAIDEEERA? BEDZIESZ GRAĆ W GREEEEEE?
    Ludzie teraz dziwnie o mnie myślą. Zwłaszcza ci koło kasy.

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.