niedziela, 31 marca 2013

Życzenia, Steam i masło

Wykonane przez moją koleżankę.
Życzę wam, aby nie było u was tak samo biało jak u mnie

Żeby wasze ubranie mimo wszystko było jutro mokre
Żeby piekąc babki nie wyszedł wam dziadek
Żeby masło was nie opuściło 
Żeby polubiło was jak najwięcej zajęcy z czekolady

To by było na tyle. Ja i moje umiejętnie składane życzenia... Ech...

I krótka wiedza bezużyteczna:
Żeby zagrać w Tomb Raider'a musiałam założyć konto na Steamie. Założyłam, ale chcę zmienić coś w profilu. Do niektórych pól jest jakiś tekst typu "Trzeba to napisać, bo bla, bla, bla." Jeden tekst brzmiał tak:
"Powiedz światu, jaką jesteś świetną osobą... lub że lubisz placki". 

3 komentarze:

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.