piątek, 1 marca 2013

Czajnik, Do it all, Again, czyli co Madance wyje

Leciałam na hipogryfie z Tonks, bo czytałam Żonglera
Piątek is today...

Od pewnego czasu mam manię na "Last Friday Night" i "ET.".

Zacne to i epickie. Gdyby jeszcze się dało kupić w Polsce, to prezent na najbliższe święto załatwiony 
Rekolekcji ciąg dalszy. Nie ma to jak się wygłupiać na mszy ^^

So true...
Potem idziemy do KFC, bo to już taka epicka tradycja. Kinga, która nie miała kasy gadała jak to ona nie chce jeść. Oczywiście jak zaproponowałam jej frytki to całą paczkę zjadła. I tak w KFC są niedobre...  Potem została przekupiona przez Basię, że jak kupi jej coś tam, to będzie mogła zjeść frytki. Potem do warunków doszło nalanie jej dolewki. Kinga nalała do pełna z czego wypiła połowę, kiedy Basia nie patrzyła.
Dzisiaj będzie dużo oprasków. 
Potem poszłyśmy na BTMOKWPKPŻ. Tam Basia zjadła swój zestaw, a Kinga, która uznała, że frytki są be, wysypała je Basi na nogi. Potem Basia czytała coś tam, a my poszłyśmy do domu.
Welcome to hell!

Wasza Madance jest kończy, bo nie chce jej się szukać oprasków. 
A jeszcze podsumowanie miesiąca...

7 komentarzy:

  1. Byłam w Ministerstwie Magii z Draco, bo jestem Mugolem :D
    DRAKO JEST KÓL

    OdpowiedzUsuń
  2. Opuściłam Hogwart z Percy, bo jestem mugolem !
    To ostatnie, to prawda o3o

    OdpowiedzUsuń
  3. Leciałam na Hipogryfie z Syriuszem, bo tak.
    Pozdrowienia z Zielonki xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwymiotowałam na Dumbledore, bo wypiłem eliksir. Świetnie...
    A ja pozdrawiam z Suwałk!

    OdpowiedzUsuń
  5. Opuściłam Hogwart z Ronem... NIE MA TUTAJ LITERKI Ż, DLACZEGO!!!
    No to dajmy Z... niech będzie...
    Opuściłam Hogwart z Ronem, bo tak.
    Ja chcę moje Ż, bo inaczej Żywiec nie będzie pozdrawiał.

    OdpowiedzUsuń
  6. wolisz niewiedzieć co mi wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz, Mejdęs, że mamy takie same inicjały? xd

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.