czwartek, 11 kwietnia 2013

{*}- Super, mega, epic znicz z bajerami

Moja reakcja była taka sama...
Z tyłu leci mi "Dlaczego ja?". Ten cudowny akompaniament kłótni....


Może, może...
Podobno to coś, na co miałam dziś jechać było nudne. Przynajmniej mi tak Kasia napisała. I dobrze. Przynajmniej jeden dobry powód mojego kiblowania.
Polska to najlepszy kraj, ale ludzie, którzy nami rządzą to ścierwo
Glutki są fajne. Mogę to oficjalnie potwierdzić. 
Czego to ludzie nie wymyślą
"Proszę nam powiedzieć, co Harry Pottera przeczytać i które filmy obejrzeniu."- Magia Google Tłumacza. Rejestrowałam się na Pottermore. Do starego konta zapomniałam hasła (w końcu to ja, która do wszystkiego ma jedno hasło, tylko nie do tego,..)                                                                                                        CharmErised1973- Tak się zwę
Takie tam...



4 komentarze:

  1. Właśnie cię miałam dodać na Pottermore. I patrzę: mam zaproszenie. Od CharmErised1973. Myślę sobie: kto to jest? Dopiero później się skapnęłam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Maso w sztyfcie. Nie lubię masa.

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.