piątek, 12 kwietnia 2013

To był sobie super epicki tytuł, ale z okazji 12 kwietnia poszedł się naćpać czekolady

Takie tam...
Albo nachlać. Zależy jakiej

Soł tru
Tak na sam początek posta...
Życzę Wam Wszystkiego Najlepszego z okazji Dnia Czekolady!!!
Dopiero teraz się skapnęłam jaki mam tytuł. Hmm... Nie, zmieniam go. Może jutro wstawię pierwotny.
Idę po mojego Marsa
Na Skypie nikt nie wie, że jest Dzień Czekolady.
A jak się wyskoczy oknem?
Kwiatki Google Tłumacza:
Twinkie's- Gwiazdeczka-tych
Princess Luxity Life- Życie Luxity Księżniczka
Więcej mi się pisać nie chce. Madance leń.

Na Pottermore jest genialne tłumaczenie. Prosto od tłumacza... Czasem wolę czytać po angielsku..

3 komentarze:

  1. Ja tam nie tłumaczę Pottermore. Więcej rozumiem bez tego tłumaczenia...

    "Obrzęk rozwiązanie jest już warzenie - 25 % gotowe

    Sprawdź ten eliksir w 34 minut, czy to działa.
    W międzyczasie, dlaczego nie zobaczyć, co inne mikstury można parzyć lub zaopatrzyć się w składniki z Pokątnej?"

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chce wyjść Drzwiami nr. 1 :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam wychodzę drzwiami nr 2 i 4 xd

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.