środa, 10 kwietnia 2013

Najgłupsze tytuły i kisiel to doskonałe połączenie. Ale kisiel to rzecz, której mi brak


Luna. Rly?
Ale za to mam herbatkę <3 Pomarańczową
Taką chyba. Nie wiem, nie chce mi się sprawdzać.
W końcu ruszyłam dupę palce i piszę posta. Łał, nieprawdaż... Zapewne dlatego, że RZEKOMO jestem chora. Szczegół.

Kto wie co to za gra?
Właśnie ją sobie pobieram. Na telefonie już mam. Glutki są fajne ^^
Główny powód nie pisania postów
Miałam zamiar ją (grę) przejść do napisania postów, ale przy ostatniej bitwie mam za dużo lagów. A z połączeniem tylu wrogów... To nie wróży nic dobrego. Więc przejdę później. Walić to.
I na świecie byłoby łatwiej
Glutki mi się zainstalowały. Yay!
Takie tam...
Zbytnio nie wiem co napisać. Za dużo nudy, kiedy jest się chorym...
Na touchpadzie. Bo-yaaa!
Ostatnio moim powiedzeniem stało się "Masło", a ja nie umiem się dowiedzieć czemu. Zaiste, ciekawe...
                          UWAGA! ZAWIERA TREŚCI DRASTYCZNE!
Tu powinien być inteligenty komentarz typu "LOL", ale go nie ma.


5 komentarzy:

  1. o jakiego glutka chodzi?
    hehe
    fajnie że nareszcie coś napisałaś ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam włosy jak Neville xD
    Fajnie, Neville jest słitaśny o3o

    OdpowiedzUsuń
  3. A moje kłaki to kłaki mojej ulubionej Luny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello there! This blog post could not be written much better!
    Reading through this article reminds me of my previous roommate!
    He continually kept preaching about this. I am going to send this article to him.
    Fairly certain he'll have a very good read. Many thanks for sharing!

    Feel free to visit my web page :: авиабилеты курумоч симферополь

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.