sobota, 12 stycznia 2013

TH- Tydzień Śmiechu- Zadania, zadania, everywhere

Derp
Tym razem daje zadania na swoim blogu, żebym potem nie płakała, że mnie nie ma.


Zadanie 1
Odpowiedz na pytanie - Kiedy ostatnio miałaś/łeś głupawkę i z jakiego powodu?
Głupawkę? Ja? LOL, ja nigdy nie mam g(ł)upawek. No... Może raz, albo dwa. Ewentualnie trzy. Pięć. Bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, często. OK, codziennie. A z jakiego powodu? Z takiego, że... dostałam głupawki. Bez przyczyny, bez powodu. Oto cała ja^^ A najczęściej podczas angielskiego i k. językowego oraz grania w TRA (Tomb Raider Anniversary). Szczególnie w poziomie Vilcabamba. 

Zadanie 2
Opisz głupią rzecz, którą zrobiłaś/łeś w bieżącym miesiącu c:
Więc (nie zaczyna się zdania od więc)... zjadłam całą paczkę papryczki Chili. Ja wiem, że to nie jest ANI TROCHĘ głupie. Głupie jest to, że nie miałam przy tym żadnego obserwatora. NIKOGO. Nikogo kto miałby uwiecznić mój czyn. Żalowa jestem c'nie? 

Zadanie 3
Opisz śmieszną historię, która wydarzyła się w twoim życiu :D
To zadanie jest najgorsze. Mam ich tyle, że nie wiem, którą opisać. Kasia pomóż... Może... Może... Aj dont noł. 
Ujmę to tak: W rzeczywistości, to nie mam zbyt wiele śmiesznych historii. Prawdę mówiąc, tylko jedną. Moje całe życie. Dun Dun Duuuuuun. Nie chcecie, żebym opisywała całe me życie, prawda?

Ewentualnie...
Dzwonię do Kasi, mówię jej bu i się rozłączam. 

Zadanie 4
Dowolne zadanie związane ze śmiechem! Wymyśl coś :>
Melduję wymyślanie zadania ze śmiechem. Zadanie wymyślone i wykonane.
Czy ty, Weroniko "Twinkie" Białek, pamiętasz jak napisałam Tobie na fejsbókó o tym, że tańczę Gangnam Style na środku ulicy? Więc robię to do dziś. No i, of kors, papryczka. Choć śmiech byłby wtedy, gdyby ktoś widział jak się nią dławiłam. Choć jak zobaczyłam swoją minę, to tak parsknęłam, że całe lustro było czerwone. 


Listopad. Pasuje. Ale nie wiem, czy bardziej nie kwiecień, sierpień i grudzień. No i, of kors, luty. 

Proponowałabym, abyście publikując posty pisali, które zadanie robicie :3
Można zrobić wszystkie, można 3, można 2, można 1...
Co chcecie :D


Można też 0... 

Oesu skończyłam. Dziżas, pisałam to prawię godzinę. Ale czego się nie robi dla TH, Twinkie i Kasi.

8 komentarzy:

  1. Z tego obrazka wynika, że najlepiej podrywam *feel like a boss*
    Tylko nie wiem po co mi ta umiejętność...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko robiem najlepiej ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. tak twoje bu było cudne ale love story w którym wystąpujesz jest najlepsze a naj naj naj lepsza to jest moja kukła:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie robię dobrze... jest moc xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się urodziłam w Październiku! To.. zna... znaczy... że... ja... ŁEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.