niedziela, 27 stycznia 2013

TH- Tydzień Hojności- Wyrobiłam się, czy się nie wyrobię, o to jest pytanie!


Logo musi być.
Tydzień się jeszcze nie skończył c'nie?
Prezentów mam zrobionych większość, ale przez mój nieogar zapisałam je gdzieś indziej. A nie chce mi się ich szukać po całym kompie. A niektóre są w formie rysunku- nie chce mi się robić zdjęć.

Nagłówek dla Basi. Nie jest zbyt zaawansowany, ale nie wiedziałam co napisać.



Gif dla DashsFfag

I obrazek dla TiF. Oczywiście nie mogłam zostawić go w spokoju.
Tyle, bo jak pisałam nie chce mi się szukać.

W następnym poście:
-RainbowKa
-Gosianica
-Nyshia
-RainSparkle

Zmobilizuję się i poszukam/zrobię zdjęcia.

5 komentarzy:

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.