wtorek, 29 stycznia 2013

Lepiej jest nie odzywać się i wydawać się głupim, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.


Tło
Dzisiaj jest wtorek, co oznacza, że jutro jest środa, co oznacza, że pojutrze jest czwartek, co oznacza, że popojutrze jest piątek. Całe, bite... dużo dni. Aż mi się liczyć nie chce. 
Ustaliłam nowy tydzień na moim blogu. Tydzień Cytatów. Właściwie będzie on trwał tak długo jak jakieś ambitne cytaty mi się nie skończą. Albo jak wymyślę ambitny tytuł.

1.Fakultet- Ostatni na ForEvaaaa! Sentymentalne pożegnanie w postaci lekcji o stresie. 
2.Polski- Pół lekcji było wolne. Zbyt szybko temat skończyliśmy. Swoją drogą to dobrze.
3.Godz. Wych.- Mieliśmy wybierać Miss i Mistera, ale była lekcja historyczna. Co roku taka jest. W tym idealnie dopasowana do tego co przerabiamy. 
4.Przyroda- Lekcja trwa nadal. Po skończeniu wszyscy narzekali, że nas w przyszłym roku tutaj nie będzie. Chyba, że w jakimś gimnazjum też takie coś jest. Swoją drogą... Gdyby nas tak uczyli historii....
5.Historia- O wilku mowa. I wojnę światową zaczynamy. Analogicznie są coraz bardziej ciekawe tematy.
6.Matma- Test w warunkach niehumanitarnych. Doszła jedna klasa. Oni robili zadania, a my pisaliśmy test. Fajnie c'nie?

Twinkie laguje mój blog. Przykro. Może kiedyś coś zmienię. Teraz mi się nie chce.

Jadę z Basią na kolonie. Takie rezerwowanie na szybko. I siem cieszem. Stożku, przybywam!

Coś jeszcze? Pewnie tak, ale pomińmy.
Tapeta na dziś
Czy tylko mi się tak zdaje, że Google zmienił się pod względem grafiki...

 

10 komentarzy:

  1. Google jest zły, mi też się zmienił :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mi też. Już jak prezenty robiłam i tapet w googlach szukałam to zauważyłam, ale cicho siedziałam..

      Usuń
  2. Jak ja Ci współczuję... Ja mam ferie :33

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się to słowo fakultet z pulpetem kojaży xD
    u nas też jest miss i mister klasy :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tfój blogas idzie bardzo płynie

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie nie ma wyborów. Na jaki fakultet chodzisz/łaś ?

    OdpowiedzUsuń
  6. W pewnym sensie lata dużo tego wszystkiego, a ja niekiedy otwieram mnóstwo kart i się ścina xD

    OdpowiedzUsuń
  7. ej miałas o mnie napisac i o oli i o naszym miał i kotek i to coś!no ale cóż!
    i fajnie że to ja bede miss kalsy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuper blog . . . ! Masz bardzo ładny wygląd !

    Wejdziesz ... Z góry dziękuję ;** http://najlepszy-serial-pierwsza-miosic.blogspot.com/


    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.