wtorek, 1 stycznia 2013

Happy New Year!

Hepi niu jer!



Moje plany na Sylwestra i Nowy Rok- oglądanie "Różowej Pantery" (check), paczanie na filmiki MaryKateAnPlay (check w połowie), czytanie FF (check) i czytanie lektury, która jest na jutro, a ja o tym nie wiedziałam, bo byłam chora. A.Y.F.K.M.? (znawcy znają skrót). To oczywiście niecheck. Jedyny plus, że już ją kiedyś czytałam.
Więc...

JUPILAAAAA! JUHUHUUUUUUU! Puszczaliście fajerwerki? DIS WAS OSOM! ŁIIIIIIII! Ja tak.

Idę... oglądać filmiki (tu początkowo napisałam lektury -_-'). Chrzanić lekturę.

I wiecie co? Pisałam codziennie przez cały grudzień. Wypełniłam postanowienie. Jupilaaaa! W zamian będę mało pisała przez styczeń ^^.

~ Życzy Wam jeszcze raz Madance

Taki bonus na koniec. Moim znajomym wysłałam takie życzenia (o 23:59, żeby nie było): "Wszystkiego najlepszego z okazji nowego roku, którego jeszcze nie ma, ale będzie. Żeby był fajny i w ogóle. Happy New Year!"

3 komentarze:

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.