poniedziałek, 14 stycznia 2013

*tytułu nie widać, bo Luna masło na nim rozsmarowała*

What are you doing, Lunovata? 
Dzisiaj jest poniedziałek, co oznacza, że jutro jest wtorek, co oznacza, że pojutrze jest środa, co oznacza, że popojutrze jest czwartek, co oznacza, że popopojutrze jest piątek. I hói z tym, że niektórzy mają ferie.
A teraz chwila, na którą Kasia i Kinga wszyscy czekali!
WÓK- Wielki Ónsóbowanie Klasy

Ónsób dla...
Wojtka- Bo ma dziwny śmiech
Chomika- Bo śnieg nie pada
WC- Bo jest sobą
Marcla- Bo piszę jego imię bez "e"
Oli- Bo nie nauczyła się do angielskiego, nikczemna
Laury- Bo kiwnęła palcem nie w tą stronę
Mua- Bo ónsóboję wszystkich to mi też się należy ^^
BoGuSsŁaFfkA- Bo dziwnie napisałam jego imię
Kamili- Bo ksiądz nietoperz
Bartkaka- Bo jest drugi w kolejce do "Bartka" (pierwszy Chomik)
Pawła- Bo się dziwnie na wszystkich paczy
Kasi- Bo rozpraszała mnie jak próbowałam przejść bossa w TR
Kingi- Bo się śniegiem dzisiaj rzucałyśmy
Julii- Bo Kuba ma rude włosy
Julawa- Bo jest drugą Julią i odgapia od Barkaka
Mariusza- Bo ma mokre buty, którymi się fajnie bije Kasię ^^
Basi- Bo nie zna wyspy na jedną literę
I tych, których ónsóbowałam wczoraj.

A teraz dzieńczysuaf:
1.W-f- Graliśmy w siatkówkę. Again.
2.Matma- Ostrosłupy. To być łatwe. Przynajmniej to, co robimy.
3.Przyroda- Nie ma to jak rysować Kredensa i Dashie na filmie. Chciałam jeszcze Krysię, ale film mnie wciągnął. To mi się jeszcze NIGDY nie zdarzyło. Proszę pani, może być pani z siebie dumna (z niewiadomych przyczyn uwielbiam tą grę słów) ^^.
4.Angielski- Nie ma to jak konwersacja o moim bracie.
5.Polski- Nie lubiem zaimków. A przynajmniej ich rozpoznawania.
6.Religia- Gosi (czwarta klasa) zginął długopis. Przez pół lekcji (Yay!) szukaliśmy go po całej klasie i plecakach. W końcu pani powiedziała, żeby ta koleżanka co zgubiła jej go odkupiła (rymy się mnie trzymają). A nam powiedziała, żebyśmy zawsze oddawali do rąk. Z racji, że Kinga pożyczyła nu kartkę, wciskałam ją jej potem do ręki.

Kto wie z czego pochodzą te dwa teksty na nagłówku? Zasłużył na COŚ. Jeszcze nie wiem co.

Iiiii... Coś jeszcze miałam napisać, ale zapomniałam.

Ogółem źle się czuje. Na początku były podejrzenia, że to po tabletce, ale się rozwiały. Jest szansa, że jutro nie pójdę do szkoły ^^.

Nie, nie boję się!

Tapeta na dziś
Światełka

10 komentarzy:

  1. Ónsóbowanie is osom. Ja tam zónsóbowałam Hardcorowego Kosza za to, że dziś pękł od pary trampek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę ferie xD
    Czemu wszyscy są nagle chorzy? XD

    OdpowiedzUsuń
  3. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Na bannerze masz błąd. Powinno być "Jadę ulicą" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie nie boje się,nie nie boje się!Dziewczyną podobam się,i każda by chciała ze mną być! - to znam xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Halllo! Ja też Luna! (ale to nic xD) Ech... to nie fair mi UKRADLI 3 długopisy, a pani się tylko spytała i koniec rozprawy

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.