środa, 30 stycznia 2013

Ludzie w ogóle nie myślą. Oni tylko myślą, że myślą.

Oppa graffiti style!
Dzisiaj jest środa, co oznacza, że jutro być czwartek, co oznacza, że pojutrze piątek znajdzie swe miejsce.

K@7@5|-|Y|\|4 y4|< _|EY 7@^^ YE57 |\|4<|-|E1|\|y^^ gVv@ł(1{!e|_e^^ |<1@$y. :* :* - Dzięki pokemońskiemu DashsFfag. Kto próbuje tłumaczyć?
M jest tak- ^^. Widzicie, że ja jestem stworzona do tej minki.

1. Muzyka- Jutro egazamin *tralalalala*. A ja nie umiem dwóch utworów. Najs.
2. W-f- Ostatnia siatkówka. Nasza drużyna wygrała. A u nich była Basia, powietrze i więcej zawodników.
3. Matma- Możemy ominąć wszystko, ale nie nasz "ukochany" przedmiot.
4.5.- Idziemy na łyżwy. Z Kingą jeździłyśmy w kołeczka i za ręce. Tak się ćwiczy równowagę. Potem ktoś (Kinga? Kasia?) wymyślił berka. Więc się klasowo goniliśmy. Oczywiście zostaliśmy 10 minut po czasie. Potem gorąca czekolada/kawa/whatever.
6.Religia- Kasia pisze test, a ja rysuję Natlę.

Ja jestem miszczem łyżew. Tylko wy jeszcze o tym nie wiecie.

Racuchy są dobre. Placki nie.

Muszem zaktualizować tapety. Ale mi się nie chce.

W zeszycie od polaka mam JDK- Jestę Debilę Korporejszyn.

Nie-tapeta na dziś


8 komentarzy:

  1. Łyszfy som osom

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoppa Kredens stajl
    Ja nie myślę, ja rozprawiam przyjaciółkom o efekcie cieplarnianym, tezach heliocentrycznych, karafkach, xylometazolinie i gmerzących kurkach na przerwie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Yyy... Chyba jednak nie umiem tłumaczyć z pokemońskiego ;D

    I nie umiem jeździć na łyżwach ;_; (Co nie znaczy że nie lubię :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haley, pojedziemy kiedyś razem z Moniką i Agatą : 3

      Usuń
  4. Ja wymyśliłam berka czyli Kinga XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Najs, nie umiem jeździć na łyżwach i potykam się o biedronki.

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.