sobota, 5 stycznia 2013

I'm still standing, yeah, yeah, yeah

Poduszeczkaaaa
Hay!
Dzisiaj jest sobota *oh, really*, więc poniedziałek za dwa dni *pierdolisz*.

Foch. Trzech Króli jest jutro. Jak tak można... Ludzi pozbawiać wolnego...

M&M's (napisałam M&M's !) są dobre.

Dzisiaj byłam w palmiarni. Oczywiście moi super poinformowani rodzice uznali, że zrobią mi niespodziankę, z racji że nigdy tam nie byłam. A jechałam już tam, bodajże dwa razy ze szkołą.

Yay! Dostałam "Zeznania Niekrytego Krytyka". Ale póki co mam dużo zaległych książek.

Znowu byłam u alergologa. Podobno mam iść do psychologa (rym?), ponieważ, gdyż, jestem przewrażliwiona i mało asertywna. Ciekawe czy ktoś się tym przejął...

Zauważyłam, że bardzo ciekawie nazywam zapisy w Tomb Raiderze.  "Przewodnik zaraz deadnie", "Za dziwnymi, dużymi czwiami (przewodnik już deadnął)", "Gdzieś", "Kolejne zadupie", "Dwa wyjce i ja" (wybrane przykłady z Anniversary).

W weekendy nie ma co pisać. Przynajmniej u mnie.

Tapeta na dziś

Takie... gwiazdowe.


3 komentarze:

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.