środa, 16 stycznia 2013

Oesu, środy są be i fu

Za dużo Slendera 
Dzisiaj jest środa, co oznacza, że jutro będzie czwartek, co oznacza, że pojutrze będzie piątek. Wiem, że to jest nudne, ale tak już zostanie ^^. Ni ma wstępu, bo tak.

1.Muzyka- Był apel, ale połowy mojej klasy nie było. Ja miałam muzykę, a ci którzy nie chodzą na koszykówkę, zwykle przychodzą później. Więc analogicznie ich też nie było. Podobno byłam parę razy wyczytywana. Za najlepszą klasową średnią (z Julią u boku) i za dwa konkursy. Przybyła mi płyta, parę gazet o kosmosie i bista encyklopedia. Basia przyniosła. I Kinga.
2.W-f- Historia- Tutaj się z Basią nie spóźniłyśmy. I... nic ambiszys.
3.Matma- Kartkówka, która była nieprzepisowa. Trutututu
4.Angielski- Jaki jest najlepszy prezent dla Anglika? Present Perfect!
5.Polski- Była kartkówka z "Tomka w krainie kangurów". Nwm co mi wyszło. Czwórka bodajże.
6.Religia- Oglądaliśmy film. Ja zkucykowałam Basię. Jej się podoba wstępny szkic. Następna w kolejce jest Kinga, bo prosiła.

Jak wracałyśmy ze szkoły urządziłyśmy sobie z Kingą i Julią bitwę na śnieżki. Potem starałyśmy się  dorzucić jak najwyżej. Miernikiem miał być słup. Wygrał Marcel, który przypałętał się po drodze z Mariuszem. Potem rzucaliśmy się z nimi śnieżkami. Kiedy poszedł Marcel przyszedł Wojtek. Po chwili poszła Kinga, bo i tak za długo siedziała.
Tapeta na dziś


5 komentarzy:

  1. " Jaki jest najlepszy prezent dla Anglika? Present Perfect! " - HAHAHAH XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wesołych Świąt i szczęśliwego dnia ślubu iluś tam tysięcy Chińczyków.

      Usuń
  3. Parari parari, kuli, kuli, kuli, kuli, ram zam zam
    Czyż to nie wyczyn kreatywności?

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.