czwartek, 10 stycznia 2013

Dwuznaczne odpowiedzi

Powiedziałeś... Czekolada?!
Dziiisiaj jest czwartek, co oznacza, że jutro jest piątek, co oznacza, że muszem jeszcze napisać opis na TH.
It's a Thursday today!

1. Siatkówka Nie było, ponieważ, gdyż przygotowywaliśmy się do... wait a minute! My się do niczego nie przygotowywaliśmy. Niektórzy nosili ławki. I jest cheat do Pou. Kasia znalazła (Kasia, Kasia, everywhere).Jak kogoś nie interesuje, to niech przyjdzie do następnej godziny. Więc tak: Najpierw musimy grać w grę. Kiedy już przegramy, cały czas zostając w menu "przegrania", klikamy na miejsce gdzie jest napisany poziom. Widzimy tam procenty np. 43%. Wychodzimy z powrotem do "menu przegrania" i wchodzimy jeszcze na poziom i... widzimy większe procenty. Liczba jest uzależniona od zdobytych punktów w grze. Można tak robić tak długo, dopóki się nie wyjdzie.
*przerwa na popis*
2.3. Sprawdzian szóstoklasisty. Zadania matematyczne były wprost cudne. Zabiję tego, co je wymyślił.
3. Angielski- Dalsza część. Temat wg. pani: "Jakie śniadanie jedzą w polskich szkołach?".  W pewnym momencie weszła pani z polskiego. Z racji, że Basia pomyślała, że to Kamila, pani zaczęła odpowiadać za nią (Kamilę, of kors). Na pytanie o inwersję powiedziała, że jest to zamiana. Anglistka, jak to ona, powiedziała:"Czego?". "Słów." "Jakich?" Tu było długie zastanowienie, a po nim: "Angielskich."
4 .Polski- Cały czas wałkujemy te cholerne liczebniki.
5. Przyroda- Jutro zabiorę kredki i dokończę OC. Mój pierwszy pokolorowany rysunek. Ave ja!
6. Matma- Its tu isi tu mi, soł Aj paczyłam na komiksy Mariusza. Ja i Basia.

Dzisiaj był popis muzyczny. Of kors, wielki wygłupy z Kasią. Pół "graczy" się na niego spóźniło. Ja, Julia, Laura, Wojtek, ktoś kogo nie znam i jeszcze parę innych.
Zbyt wcześnie, Sueno?

Tapeta na dziś
Tak wiem, jest dużo tapet z Twajlajt, a ja daję taką.

8 komentarzy:

  1. Tak ! Cheety do Pou, zaraz powiem siostrze...

    OdpowiedzUsuń
  2. ach jak ja lubie tego twojego bloga. on jest poprostu przecódny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, gdybyś ty widziała zadania w zeszłorocznym ^^
    Nie wiem jakim cudem zdobyłam 31 punktów, omijając 2 zadania tekstowe i strzelając w prawie wszystkich pytaniach zamkniętych :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, też pisałam w zeszłym roku, siostro c;
      Na próbnym miałam nwm ile, ale ponad chyba 32, nie pamiętam, a na tym prawdziwym 27 xD
      Jest moc xD

      Usuń
  4. i co ty byśzrobiła bez tej kasi???

    OdpowiedzUsuń
  5. Cheat do pou? Yay, nabiję se lvl :)

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.