wtorek, 1 stycznia 2013

Jestem fajna, bo...

Takie biste ubranko
chciałam napisać, że jestem fajna, bo piszę pierwszego posta w tym roku (u mua, żeby nie było). Ale pierwszy już był.



Oppa koniczyna style! Hasło mojego bloga na czas obecny. Chciałam je ciepnąć na nagłówek, ale to jest staroroczne ^^. Odczepcie się od mojego lenia. No i w ogóle. Może potem dam. A to tło jest takie biste, pikselowe ^^.

A dzisiaj czytałam lekturę. Opatentowałam nawet sposób. Najpierw czeba się "odmóżdzyć", a potem można czytać. Przynajmniej tak to u mnie wygląda.

Ogólnie (jak ja lubię to słowo) to dzisiaj nie było nic ciekawego. Dowiedziałam się, że Basia  jest jeszcze bardziej roztargniona, niż myślałam. Nie wie, czy rzeczywiście mamy tą lekturę na jutro, na którą jutro mamy, bo podobno na jakąś inną i jeszcze parę innych rzeczy.

I nie wiem o czym mam jeszcze pisać. Więc... może... już... skończę? Tak, chyba tak.

Pa Pa!

5 komentarzy:

  1. Ja mam lekturę na piątek xd Fajny ten nowy wygląd :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kooonicznaaa!! Kredens looks soł słit ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój Kredensji przypomina mi strój takiej małej dziewczynki z "Czarodziejki z Księżyca" :v
    http://cdn.buzznet.com/assets/imgx/1/2/1/4/1/8/7/1/orig-12141871.jpg

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.