poniedziałek, 21 stycznia 2013

Makaron

Pani Zecoro, może pani Zecora się uspokoi?
Dzisiaj jest poniedziałek, co oznacza, że jutro jest wtorek, co oznacza, że pojutrze jest środa, co oznacza, że popojutrze czwartek, co oznacza, że popopojutrze jest piątek.
Nie pytajcie mnie czemu taki tytuł.
Po nadaniu tytułu: Okej, mamy na obiad makaron. Never mind.

1.W-f- Bluzki zapomniałam. Ave Julia. Dwa ognie i siatkówka. Basia i Ola grały nie w tej drużynie,  której trzeba.
Przerwa- Odkryłam, że Basia zaczęła mnie olewać. Biorąc pod uwagę pewną, zaistniałą niedawno sytuację jest to dziwne.
2.Matma- Powtórka z prostopadłościanów. A to oznacza tylko jedno...
3.Przyroda- Mój geniusz potwierdza się coraz bardziej. I skromność też. Basi brakowało pół punktu do szóstki. Pisane na moim przykładzie.
4.Angielski- Na następnym mamy kartkówkę. To już w środę. Niestety.
5.Polski- Szukamy cytatów o "wartościach poznawczych". Kasia, Basia i Julia poszły pomagać w nakrywanie do stołu, ponieważ, gdyż nie było pani. Więc pisałam w zeszycie Kasi. Notatkę, żeby nie było.
Przerwa- Nie wiedziałam, że Kinga ogląda trzeci sezon MLP. Więc się dowiedziałam.
6.Religia- Pani po raz pierwszy pytała całą klasę o zadanie. I po raz pierwszy cała klasa je miała. Więc analogicznie cała klasa dostała piątkę.

Dzisiaj jest bardzo możliwe, że nie idę na aikido. Jest "za ślisko" (a bynajmniej w Katowicach), więc mama zostawiła samochód pod pracą. Więc jeśli tata nie przyjedzie w ciągu najbliższej minuty to nie jadę ^^.

Przyjechał... Super...

Ale nie idę. Yea!

Tapeta na dziś

6 komentarzy:

  1. Jaka świetna tapetka! :D
    lubie makaron.
    Słuchaj, mam prośbe. Dasz link do vectora RD z Twego nagłówka? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://th03.deviantart.net/fs71/PRE/f/2012/341/f/a/rainbow_dash___vector_by_azzu_nyan-d5ncj1s.png

      Prosz

      Usuń
  2. a ja cie wcale,że nie olewam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. siema makaroniku!
    :D
    dzień jak co dzień!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hі my fаmilу member! I wish to sау that this аrticlе is amazing,
    niсe written and іncludе approximatеly
    all vital infos. I'd like to see more posts like this .

    my web site :: link building service

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.