czwartek, 31 stycznia 2013

Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni.

Rozbroiłam klawiaturę bo Red Bull dodał mi skrzydeł/ lubię placki
Dzisiaj jest czwartek, co oznacza, że jutro jest piątek, biiiiiczys.

Skończyły się cytaty Mark'a Twain'a, a są kogoś innego.
A ja będę opisywała swój nudny dzień. I hói.

1.Siatkówka- To niemożliwe... Czy rzeczywiście była... siatkówka?
2.Polski- Robiliśmy... Dam mit, co my robiliśmy...
Przerwa- Mam egzamin. Nie ma to jak uczyć się utworów na ostatnią chwilę. 
3.Angielski Polski- Ćwiczenia. Ogółem luźna lekcja. Idziemy klasowo na łyżwy. Oprócz Kasi (bo jest na tyle leniwa, że jej się nie chce), Kingi, Juliw, Wiktora i innych, których nie pamiętam. Oni nie mogą. 
4.Polski- Trzeci today. I trzecie pierdoły today. Mamy lekturę na czwartek. Super.
5.Przyroda- Kasia myślała, że dzisiaj jest test. Ale nie było.
6.Matma- Pilnowałyśmy dzieci na jadalni, więc się spóźniłyśmy. Właściwie samo "pilnowanie" polega na tym, że siedzi się na czterech literach. I tyle. Porządkiem zajmuje się świetliczanka.
7.Kółko matematyczne- Czyli bardziej schizowe zajęcia, niż językowe.

Tu powinno być moje narzekanie ile rzeczy muszę zrobić w tym tygodniu. Ale... Albo zrobię. Co mi tam.

1.Dwa testy.
2.Dwie eliminacje.
3.Lektura na czwartek
4.Na pamięć fragment czegoś tam i dwie pieśni na religie.
5.Na kółko zadania.
7.I hói wie co jeszcze. Bynajmniej egzamin mam za sobą.

To nie wszystko, ale pominę. Wiem, że mi się nie chceeeee. A to wszystko w tym tygoniu.

Tapety też mi się nie chce wstawiać.

I pytanie do was:
Jakbyście chcieli mieć na imię gdyby miało być one obcojęzyczne? Żeńskie i męskie.
Pisujcie. 

15 komentarzy:

  1. Bałam się fapfapa bo wygląda młodziej niż Krzysztof Ibisz....

    o lol XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubierałam...Klawiaturę...Bo jestem żydem :D LOOL!
    Chodzisz na kółko matematyczne?! Boję się majcy...

    Ja Octavia - z powodu Octavii z MLP, i Octavii żony Nerona, która jest moją ulubioną postacią antycznego Rzymu :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Miriam! (btw tak se biore na bierzmowanie xD)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udusiłam fapfapa, bo lubię placki.

    Damskie - Lily albo Ginny c:
    Męskie - James , ponieważ wokalista Metallicy się tak nazywa i mi się bardzo to imię podoba : 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fapam Bibera, bo wygląda młodziej niż Krzysztof Ibisz xD


    Damskie - Jennifer
    Mięske - Harry albo James bo Potter

    OdpowiedzUsuń
  6. CZEMU JA MAM NAJGORSZE!
    OSTATNIO W TWOICH TEŚCIKACH BYŁO: PAŹDZIERNIK - PODRYWASZ........
    A TERAZ TO! ZGADNIJ CO MAM!!!
    Wyruchałem Tego Dupka z 3A bo jestem żydem!!!
    AAAAAAAAAAAAAAAA JUŻ NIGDY NIE SPRAWDZĘ ŻADNEGO TEŚCIKA BO SZAŁU DOSTANĘ

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozbiłam Tuska, bo Always to nie Colgate xD
    Tak, po dłuższym przyjrzeniu się swym paczadłom, uznałam, że są one jednak piwne, nie szare ani brązowe xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyssałam kota bo redbull dodał mi skrzydeł
    Ja już mam imię obcojęzyczne, a brzmi ono ''Edyta''. To imię starogermańskie xD
    A męskie to hmmm Edward.... O.O to przez zmierzch

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Smerfetkę bo Always to nie Colgate... :p
    Z resztą nwm czy moje oczy są piwne, BF mówią, że są kocie, wiec druga opcja to:
    Kocham Smerfetke bo jestem żydem :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozbiłam kocopała, bo lubię placki.
    Damskie to na pewno Lilly, a męskie nwm x D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uratowałam kota bo wygląda młodziej niż Krzysztof Ibisz. ^^
    A co do imion to Alice lub Kate/Katie. A męskie... hm... Colin! xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Całowałam Biebera, bo lubię placki ;-; OMG! BIEBER?!

    OdpowiedzUsuń
  14. A co do imiona to Nwww Jack a damskie to Carola xDD

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.